16 / 11 / 22

 

taas me ollaan tässä

minä mietin pohdin nostan itseäni äkkisyvästä

ja sinä jonkun toisen vieressä


jälleen nielaisin kaiken kerralla

sen pahan aavistuksenkin pakottamalla alas kurkusta

kunnes marraskuun kaunein päivä

avaa taivaansa

ja minä naurahdan ääneen

kun valonsäteet osuu kasvoihin

ja pehmittävät iskun

joka sanoin kirjoitetaan kasvoilleni


vasta kolmen päivän kuluttua

luhistuu keittiön lattialla 

ja minä annan itseni olla pettynyt

kivulleni armollinen

ja itken tiedon iholta

alan miettiä sitä halua tarvetta

lempeyttä lämpöä niin paljon hyvää

mitä sinuun tahdoin liittää


onkin kaikki se minun omaani

minun potentiaalini

kauttasi olen kurottanut omaan käteeni

katsonut silmiini

sillä sinä olet kaunein peili

kaikkea mitä kavahdan

kaikkea mitä rakastan

ja nyt omaan kuvaani painan kämmeneni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti