06 / 11 / 22

 

turun pilvet liikkuu nopeasti

aurinko rakastaa meitä vain vähän


minä olen kerännyt mustelmat käsivarteen

kyynärpään luut märkää asfalttia vasten 

ja polttanut ehjän käden sormin tupakan vain puoliksi

vetänyt savun kuin masokisti

ja tumpannut tuhkat istutuksille

marraskuun ekan viikon kuoleville varsille


yö on pelkkää vaaleanpunaista

mutta ilmassa haisee oksennus

ja kosketus

jonka ohitse aika on ajanut

hakiessani katsetta

jotain lohduttavaa huomiota

mutta minä olen juonut vain kuplaveden

eikä kukaan tahdo naista

jonka katse muistaa näkee hakee kaltaista

eikä lupaa mitään


tihkusadetta kotiin palaaville

ja aamuyö maistuu irtokarkilta

laastari

ja tukkeutuneet ihohuokoset


ja jotenkin toivoin että sinua olisi kiinnostanut enemmän

vaikka tiedän että kaihdat kipua viimeiseen asti

ja minä olen parantumattomat haavasi

verelle auenneet rystyset

ja kun otat kädestäni kiinni

käännät kauniimman puolen

ja silität vain kämmentä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti