11 / 06 / 22

 

sinä puhuit puolikkain lausein rakkaudesta

pyörittelit sanaa jo tammikuussa

ja nyt tahtoisin kysyä missä

missä sinä luulit rakastavasi minua

kun en minä pystynyt koskettamaan en nähdä


ja ei en minä ole katkera

mietin vain huvikseen miksi vitussa

et voinut kunnioittaa kun sanoin

etten tätä halua


laitoit leiman päällemme

vetelit naruista

kuin huijaten yritit omistaa


mutta sinulla oli se ilme

koska kyllä sinä tiesit

ja vain itseäsi pyrit lohduttamaan

omin jaloin hyppäsit löysään hirteen roikkumaan

kun en minä koskaan pyytänyt vaatinut sanonut sanaakaan

vaan itse rakensit naisen jota ei ole olemassakaan


ja silti minä syytin itseäni

että minä olen vaikea

kylmä kolkko ja kipuni mädättämä rujo runko

joka täytyy parantaa


tahdoitko kokeilla tuleeko tästä tytöstä neitoa kaunista

visertävää kevätpääskyä olallesi

kotiisi suudelmin odottamaan


sanoit "sussa oli haastetta"

ai se kiinnostaa?

ai se kiihottaa?


kai tiiät et se hyperseksuaalisuus 

on vaan ne daddy issues


"tsemppii seuraaval" toivotit vielä lopuksi

jälleen puhuit minun ohitse 

kuin olisin ollut epäonnistunut projekti

jokin kesken jäänyt ihmisen kuori

jonka sisälle yritit puhaltaa haluamasi ajatuksen

tunteen kärjen ja sen valherakkauden

etsiessäsi hyväksyntää

kun et taida kokonaiseksi oloasi tuntea itsessään

sillä ei ihminen voi toista rakastaa

jos ei häntä tuntenut ollenkaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti